Obilaznica do polovine maja, uz cijeli niz propusta koji se ne mogu ispraviti

Radovi na dovršetku izgradnje zaobilaznice oko Brčkog trebali bi biti okončani polovinom maja. I dok u Javnom preduzeću Putevi ističu da sve teče po planu i projektu, stručnjaci upozoravaju da je napravljen cijeli niz propusta za koje je veliki znak pitanja da li se i kako mogu ispraviti.

Na zaobilaznici oko Brčkog urađeno je dosta toga mimo svih međunarodnih standarda počev od znatno manjih promjera kružnih tokova, koji su zapravo i najmanja smetnja, tvrdi doktor tehničkih nauka iz oblasti saobraćaja, Željko Petrić. Zaobilaznica uz sve poteškoće nije prilagođena ni potrebama stanovništva tog dijela Distrikta koji se bavi poljoprivredom, a ne posjeduje pješačku ni biciklističku stazu.

„Mi svi vidimo te kružne tokove, još nismo vidjeli recimo da sama obilaznica nema putni pojas, putni pojas, šta vam hoću reći, evo laički rečeno najprostiji laik će vidjeti kad padne snijeg gdje će se taj snijeg skloniti, kad padne kiša ona će se zadržati u kanalima“, ističe Željko Petrić, predsjednik Centra za promociju sigurnosti saobraćaja BD.

Evidentno je i oštećenje na pristupnim saobraćajnicama gradilištu zaobilaznice, o čemu je razgovarano i na sjednici Vlade Distrikta. Odjel za javne poslove je uradio procjenu devet putnih pravaca, a obavezu popravke prema ugovoru ima izvođač radova.

„Da bi popravka tih putnih pravaca iznosila dva miliona i 88 hiljada KM. Prošla naša procjena informacija je rađena u decembru 2017.godine kao prva i tada je bilo oko milion i 148 hiljada KM dakle u ovom periodu je došlo do dodatnih oštećenja na ovim pristupnim saobraćajnicama“,ističe Sabrija Jašarević, šef Odjela za javne poslove Vlade BD.

Aktuelni direktor JP Putevi tvrdi da je po dolasku na projekat upozoravao da su kružni tokovi uski i da ih treba proširiti, ali da nije bilo razumijevanja nadležnih u vlasti Distrikta.

„Imali smo sasvim dovoljno vremena koje je iza nas da izradimo preprojektovanje da se promijeni građevinska dozvola itd.smatralo se da to nije potrebno jer su isprojektovani u standardu što je potpuno tačno“, rekao je Miroslav Miškić, direktor JP Putevi BD.

U Javnom preduzeću Putevi najavljuju da svi radovi protiču u najboljem redu i da će biti okončani 15.maja, a najveći preostali posao je postavljanje horizontalne signalizacije. Kreditno zaduženje za projekat zaobilaznice kod EBRD iznosi 28,5 miliona eura, ali stručnjaci ovakvu zaobilaznicu upoređuju sa ulicom u jednom naselju, koja kao takva neće moći biti ni sastavni dio autoputa Banja Luka – Beograd. Konkretan odgovor daće firma koja će vršiti tehnički prijem objekta.

 

Izvor: federalna.ba

 

 

Pin It